22 Mayıs 2015 Cuma

Çay Ve Kahve Sunumları



                Türk kültüründe kahve ve çay diye bir olay vardır :) ne zaman iki kişi bir araya gelse hemen ya kahve yapılır ya da çay. Veyahut ne zamanki akşam yemeği yenilip dinlenilmeye geçilse hemen bişiler içmek isteriz. Durum böyle olunca da yanında mutlaka bişiler olsun isteriz eh bunları cazip kılmak içinde iştah açıcı olmalı her şey. Hele ki benim gibi bir türlü çay içmeye alışamayan biriyseniz mutlaka içiceğiniz zaman sunumda bir şıklık ararsınız. İşte bu yüzdendir benim kahve ve çay sunumuna olan merakım iştahımı açacak ki ben yiyip içtiğimden zevk alayım. 

                 Misafirlerime de kendimize de hazırladığım çay ve kahvelerde mutlaka değişik sunumlar yapmaya çalışıyorum ki önce göz zevkim şenlensin sonrada damağım :) işte benim bir kaç çay ve kahve sunumum;











1 yorum: