12 Şubat 2015 Perşembe

Amerikan Servisi


                    Evetttt malumunuz bu aralar net aleminde pek meşhur tığ işi amerikan servisleri ve çok şık duruyorlar sofra sunumlarında e durum böyle olunca da önce şöyyyyleee bir araştırma yaptım önce iplerini öğrendim sonra netten örnekleri buldum ve en acelesinden ipleri taderik edik direk daldım olaya :)

                              Ve yaptıkça öyle güzel şeyler çıktı ki ortaya karşıma koyup sevesim geldi amerikan servislerimi :)

                            İşte tamda böyle  :) ve hasıl kelam gelelim en çok sorulan soruyaaaa "Sipariş alıyor musunnn?????" evettt alıyorum hatta ve hatta hemen sipariş verenler için elimdeki mevcut hiç kullanmadığım servislerimi de direk kargo edebiliyorum. He derseniz ki "Başka renkler istiyorum!" onunda siparişini alıyorum fakat ipleri tedarik ve ve örüm aşamasını ekleyip belirli bir süre sonra onlarıda kargo ediyorum.





                              Bu yüzden de bilgi soru ve siparişleriniz ve siparişeriniz ve de fiyat bilgisi için

                                                              meltemzngn@hotmail.com

                                                                             ya da

                                                   https://www.facebook.com/meltem.zengin.71

                                                            sayfamdan bana ulaşabilirsinizzz...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder