9 Ocak 2015 Cuma

Koltuk Şalı



           Eh malum elimden bişiler geliyor yani az da olsa el becerim var diyim ben buna ve bigün birden aklıma düşüverdi (galiba mevsiminde etkisi ve iplerin renklerinin muhteşemliği de çok etkiledi bunu) neden koltuk şalı yapmıyorum diye sordum kendi kendime çünkü evvelden beri çok hoşuma gider tığ ile örülen o cicili bicili koltuk şalları ve sonra hemencik ipçiye gidip bi sürü renk renk iplerin içinden seçip koyuldum olaya...

                     Önce bi motif oldu sonra bir daha eklendi sonra motifler bir sıra oldu sonra motifler oldu birbirine eklenmeyi bekledi :)))                                  
               

                  Derken motiflerde sırayla birbirine eklendi o büyüdükçe benim hevesim arttı eşimin heyecanı arttı o benden çok heyecanlandı evimiz için böyle bişi yapıyorum diye  veee sonunda motifler birbirini tamamladı.

                          Sonra birazcık daha büyümesi ve kenarlarının düzgün durması için bir kaç sıra daha uzadı işim veee sıralardan sonra ayısınıda yapıp bitirdim koltuk şalımı ve zafer benimdiiiii :)

                             Artık birleşim yerleri düzgün durması için hafif bir ütü basıp görev yerine geçmesi içten değildi :)



                          Öylemi olsa böylemi olsa derken evimizin göz bebeği oldu benim el emeğim göz nurum. Evet belki aman aman bişi değil belki çok basit bir şey ama hem yaparken insanın kafası boşalıyor ve büyüdüğünü gördükçe insan mutlu oluyor hemde el emeğinizin evinizde kullanıldığını ve görüldükçe beğenildiğini bilmek insanı ayrı bir mutlu ediyor.

                             Ve eğer bu gibi şeyler elinden gelmeyen ama böyle bir koltuk şalı isteyenler için sipariş alıyorum aynısını yada farklı renklerini yapıp sahibine teslim etmek için hazırım :)

                             Sipariş vermek isteyenler ve ayrıntıları öğrenmek isteyenler için meltemzngn@hotmail.com adresinden yada facebook sayfamdan bana ulaşabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder