2 Aralık 2014 Salı

Kaçırmayın Derim ( 4 )


              Evetttt yine kaçırılmamasını istediğim bi ürün hemde gayet normal bir fiyata şimdi diceksiniz ki neymiş o ürün? Efenim instagram yada böle sunum sayfalarını takip eden çoğu üyemiz bilir böle kocaman peynir tabaklarının içinde ki rengarenk çeşitli peynir bıçakları vardır böle renkli renkli ve çok cici ve bilenler yine bilir ki bunlar nette yada marka mağazalarda oldukça hatırı sayılır fiyatlara satılıyor ve almak istesekte "amannn ona o parayı verene kadar başka bişi alırım"  diyoruz. Fakat ben hafta sonu TEDİ ye uğramıştım ve gözlerime inanamadım çookkk sevindim çünkü peynir bıçakları oraya gelmiş ve netteki yada o marka mağazalardaki fiyatlarının yarısına sadece 10,00TL ye aldım hemde 5li setini eğer yakınlarınızda bi yerde TEDİ varsa ve bu bıçaklardan istiyorsanız kaçırmayın derim ;) heeee DÜZCE' liler malum orda TEDİ yok ama tedi yoksa bunu almıcakmısınız tabiki hayır bu bıçaklar Düzce de SEPETÇİ de mevcutmuş bilesiniz ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder