30 Mart 2016 Çarşamba

Kasnak Pano ve Siparişler ( 8 )


                Merhabaaaaa yaşasınnnn sonunda bahar geliyorrr ağaçlar çiçeklendi çimler yeşillendi sıcacık güneş yüzünü gösterdi. Hayat kısa kuşlar uçuyor moduna geçtik. İçimize kelebekler kaçtı yüzümüze gülücükler oturdu. Yani en azından bana her bahar olduğu gibi yine böyle oldu. Her ne kadar kış çocuğu olsam da yaz ve bahar kadınıyım ben. Hava kapalı ve soğuksa benim moodum da kapalı suratımda soğuktur :) ne zamanki bahar gelir benim içimde de bahar gelir. Yani demem o ki bahar geldiğin demi ben böyle olurum yoksa böyle olduğum için mi bahardır bir türlü bilmem ama bildiğim tek şey ismimi değiştme imkanım olsa BAHAR yaparım o derece seviyorum :))))

                  E tabi kış günlerini sevmiyorum ama hiçte boş durmamışım o soğuk kış günlerinde paso çalışmışım az önce arşivi bir kurcalayayım dedim ne de göreyim? Yığınla burada paylaşmadığım birbirinden güzel panolar çıktı karşıma :) Haydi biraz benim el emeklerime bakın :)


                            Panoyu hazırladığımda çiçeği burnunda evliydiler şimdi birazcık eskidiler ama yuvalarından huzur hiç eksik olmasın inşaallah ;)




                               Bu panomuzda yine çiçeği burnunda bir yeni gelin evine gitti hep mutlu sofralarına şahit olsun inşaallah panosu ;)



                                 Bu 2 güzel panomuzda genç kızlık yolunda ilerleyen 2 güzel prensesin odasını süslemek için uçup gitti yuvalarına :)



                             Tabiki erkekleri unutmadık o centilmen beylerin odalarınıda bu panolar süslüyor artık ;)




                                Ahhhh küçük bir prenses olmak ne de güzeldir şimdi hayal dünyaları nasılda renklidir bu panolarda o prenseslerin hayal dünyalarını yansıtsın istedik ve onlarda çokta o dünyalara girdiler bile :)


                                Aşkkkk ahhhh aşkkkk sen ne güzel bir şeysin helede yeniyken :) Rabbim hiç ayırmasın bir ömür birleştirsin inşaallah onları ;)

                                 Daha bir sürü panomuz var arşivde bekleyen vakit buldukça onlarıda paylaşıcam sizinle her birinin sahibi güzel günlerde kullansın evlatları hayırlı evlat olsun yuvalarından huzurları hiç eksik olmasın inşaallahhh...

                              Haydi ben kaçar bahar havasındayken moral yerindeyken önce pazara sonra mutfağa sonrada siparişlerin başına geçeyim yetişmem gereken çok yer, çok iş, çok insan var :) öptüm hepinizi kaptırıverin kendinizi bahar havasına bol bol gülümseyin, bol bol seni seviyorum diyin etrafınızdakilere ve tanımasanızda günaydın diyin gördüklerinize. Çünkü "HAYAT KISA KUŞLAR UÇUYOR" ;)

12 yorum:

  1. ne kadar güzeller hepsi emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller eline sağlık gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel sevdiğiniz bir uğraşınızı bu şekilde paraya çeviriyor olmanızda ayrıca çok güzel sonuçta kendine yap yap nereye kadar başkaları da sayenizde bu güzel panolara sahip oluyor ellerine sağlık :)bol yazılı bol,panolu,bol güneşli günler...

    YanıtlaSil
  4. Emeğine sağlık, hepsi birbirinden güzeller :)

    YanıtlaSil
  5. Bunlar harika olmuş hatta hepsi birbirinden şahane :) ellerinize sağlık musmutlu günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel ellerine sağlık . ne kadar emek vermişsin ama ;) hadi bakalım iyi koşturmacalar ;)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel olmuş özellikle Nisanur'a yazılanı çok beğendim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Cok guzeller bunlar ellerinize saglik . isleme yapmayi severim ama bu panolarda gozum var yap beni diye durtuyor ama frenliyorum kendimi nereye kadar zapt ederim bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden güzeller.Keşke vakit bulabilsemde bende yapabilsem.Bu tip çalışmalar çok çok rahatlatıcı...

    YanıtlaSil
  10. yeni evimeçıkar çıkmaz mutfağıma vereceğim sipariş bayılıyorum bunlara ya emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Emeğinize sağlık :) hep birbirinden güzel <3

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık. Muhteşem bir emek ürünü bu..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil