13 Kasım 2015 Cuma

Dıy Proje/ 2 - Kütükler


              Merhabalarrrr ve tabi ki hayırlı Cuma'larrr... Bugün yine size dekorasyon ve sunumlar hakkında bilgiler vereyim diyorum. Mesela bu aralar çok revaçta olan şu sunum tahtaları yani kütükler hakkında konuşalım :) herşeyin doğalı diye diyeee en sonunda bizim köyde sobaya atıp yaktığımız kütüklerde değer buldu allandı pullandı soflara ve evimize dekor oldu :)

               Neeee???? E yalan mı???? annemler bunları baya baya sobada yakıyorlar yahu :))) annemin sobada yakıp yarım gün ısındığı kütüğü sevgili Mudo mağazalarda 90-100 tl arasında satıyor :))))) Eh tabi o kadar aklımı yitirmedim Allah'ın kütüğüne o parayı verecek kadar :)))))))))) Ne mi yaptım? Tabi ki de ablam la babama oturup dedik ki "baba şimdi senin bu bahçede kışlık odun olmak için yatan büyük kütük varya bize ondan ince ince daireler kes biz onları sunumda kullanıcaz" tabi babam önce bi "hönk?" oldu ama iyice anlatıp birde fotoları gösterince üstüne birde ne kadar fiyatlara satıldığını anlatınca "ben onu yaparım size" dedi ve bir daha gidişimize boy boy kütükler kesilmiş sıralanmış bekliyordu bizi :)))

               Babam zımparalamaya vakit bulamamıştı ilk gittiğimizde biz birazını o şekilde alıp evde en ince zımpara ile zımparalayıp güzelce pürüzsüzleştirdik sonrada eşim dayanamayıp üzerine vernik attı ve sunum açısında temizliğide vernikle daha bir kolay oldu.Sonraki gidişime babam zımpara makinasıyla bir güzel zımparalamış mis gibi ortaya çıkmış bizim kütükler onlarda dekorasyon amaçlı çok şık durmuş oldu.


                   Bunlar vernkilediklerimiz vernikten dolayı kırmızı oldular ama diğerleri normal renkteler :)




                                  Kahve sunumlarıma ayrı bir hava kattı benim kütükler tabi bundan sonraki sunumlarımında gözdeleri oldular :)


                      Mumlarım hele onlara nasıl yakıştılar dekorasyon içinde çok güzel bir fikir bu kütükler ;)


                            Yani demem o ki benim evin sunum tahtaları yine hiç pahasına geldi :) tabi babam sağolsun ;) mudoya vereceğim o paralarda cebime kaldı :)

                             E tabi sizde haklısınız diyeceksiniz ki "baban köyde yaşıyor da yaptırmışsın bizim köyle bir bağlantımız yok?" e kolayı var gidin bir odun satan yere anlatın en faz 40 tl ye bunu keser ve size verir hemde bir sürü kesip verir ya da bir marangoza gidin oda yine aynı tutarlara yapar zımparalar ve yine sunum tahtanız hazır yani öle kocaman paralar verip o kocaman mağazaları zengin etmek yerine bizim şu mahallerlerde ki esnaflara bi selam verip sorun derim ;)

                              Alın bu da benim başka bir DIY projem işte benden size anlatması ve fikir vermesi gerisi size kalmış :)



41 yorum:

  1. Ehehe sen yine uçuruma denk gelmişsın hiç aklımdan çıkmıyor mudo da bundan daha büyüğü 800 tlydi çık gulmustum 😆 ama sen yine en güzelini yapmışsın Güle güle kullan cnm 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abovvvvvvvvvvvvvvv onu görsem kesin oracıkta dudağım uçuklardı gece uykularım kaçar kabuslar görürdüm :))))))))))))))

      Sil
  2. Hayırlı cumalar, çok beğendim. Çok şık ve çok güzel görünüyorlar. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Valla mudoya taş çikartir senin kutukler ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooovvv bana bir özgüven geldi şimdi mudoya gidip senmi büyüksün benmi diyesim geldi :)))))))))))))))))))

      Sil
  4. Kütükler de sunumun da çok güzel olmuş. Senden sağlam rakip olur Mudo'ya :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha ben bu rakiplik işini ciddi ciddi düşüneyim :)

      Sil
  5. Bir kütük bulursam yapacağım ilk iş bu :) süper olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah en kısa zamanda bulursun öleyse :)))))))

      Sil
  6. blogunuzu takipteyimm. benim blogumada beklerim. sevgiler..
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Ben de dışarıda bunları alabileceğim bir yer bakınıyorum henüz tespit edemedim ama elbet bir gün o da olacak :)) Harika olmuşlar sizin aklınıza babanızın da eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ooo. Ben de Mudo'nun kataloğu var bu seneki. 70-80TL iyimiş yine. Bunun az daha büyüğü altına 4 ayak ekleyip sehpa yapmışlar. 1500 TL yazıyor. Yanlış mı gördüm sıfırları diye tekrar tekrar baktım. vallahi öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahhhhhhh fiyat gittikçe artıyor ben gidiyom babamla kütük bulup pazarlamaya çıkıcam :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Sil
  9. :) aklın yolu bir valla bende dedemlere resim atıp kestirdim kütükler geldi benimkilerde zımpara ve vernik işlemi için bekliyor senden ilham alıp aksam hemen halledeyim de bende yapayım sunumlarımı :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. İyi fikir hazırda çok pahalı oluyor bunlar. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ne kelime baya baya soyuyorlar hazırlarında insanları :)

      Sil
  11. Bölümüm İç mekan tasarımı olunca hemen dikkatimi çekti :) Çok güzel olmuşlar dekarasyon fikiri olarak hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  12. Meltem hanımcığım zevklerimiz benziyor. Bende seviyorum kütükleri dekorasyon amaçlı kullanıyorum. Ferforge yüksek ayaklı bir mumluğum vardı kütügün ortasını delip oturttum üstüne ve üzerine koyduğum saati bir çok açıdan görebiliyorum. Dekorasyon fikirlerinizi takipteyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm ferforjede kütükte candır diyorum :)

      Sil
  13. Gerçekten çok şanslısın! Ben de bu aralar bayağı bir özeniyordum bu kütüklere ama malum parasını görünce vazgeçiyor insan. Mumlarla uyumu da bi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet farkındayım şansımın :) çok teşekkür ederimmm

      Sil
  14. valla çok beğendim müthiş bi fikir :)

    YanıtlaSil
  15. Bak ben bu kütükleri çok seviyorum. Hatta bardak altlıkları pasta tabanı falan da yaptım. Odunlar iyidir:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende kullanıyorum mutfakta :) sizde güle güle kullanınnn

      Sil
  16. Fikir çok iyi ve çok güzel olmuş ! Mumlarla özellikle bayıldım !!! Güle Güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah mumlar için sırf o kütükleri toplayıp getirdim eve :)

      Sil
  17. Ne kadar şık duruyorlar...Harika..:)

    YanıtlaSil
  18. Vallaha da süper olmuşlar..Oh misss :)

    YanıtlaSil
  19. Bu kütük işi gerçekten havalı!! Ben de dayanamayıp geçen bir kütük parçasına 15tl verdim.. Ama en güzeli dediğiniz gbi marangoza kestirmek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohoo 15 tl verdiyseniz çoookkk iyisiniz çünkü yukarda 700-800-1500 tl ler havada uçuşuyor :)))))))))

      Sil
  20. Harika olmuş bunu yapmayı bende düşünüyordum bir ağaç parçasına o kadar para vermek yazık günah valla.

    YanıtlaSil