17 Ağustos 2015 Pazartesi

Kaçırmayın Derim ( 8 )



                Geçen gün yine Karaca mağazasında şöyyyleee bir geziyorumm (vallahi sizin için geziyordum kek kalıplarının indirimi birmişmi diye bakmaya girmiştim) neyse işte onlara baktım :) tam tekli ürünlerin başına geldim her zaman olduğu gibi çok şık şeyler vardı baktım ettim koydum yerine mağazadan çıkıyordum kiiiiii eşimden ses çıktı :) "Kaçaymış onlarrr?" dedi (eşimde benim sayemde meraklandı mutfak ürünlerine) her neyse baktım üzerinde etiket yoktu sağolsun görevli arkadaş hemen ilgilendi ve fiyatları söledi. Genelde tekli ürünleri azıcık 2 katı fiyatına oluyor Karacanın ama bu defa gayet makuldu fiyatları.

                 Hem sunuma hemde sofralara şıklık katıcağını düşündüğüm bir kaç parçayı aldımve o reyonu yine incelemeye koyuldum hepside gerçekten normal fiyatlardaydı. Çokta şık ve yeni serilere yakışan ürünlerdi ben diyorum ki siz yine yakınızda bir Karaca mağazası varsa şöyle bir uğrayın eğer işinize yarayan bir şey varsa hazır fiyatları makulken alın derim çünkü her zaman böyle şeyler çıkmıyor insanın karşısına :)

                  Bunlarda benim mutfağımın yeni cicileri oluyorlar ben çok sevdim :)



                                                          Mutlu haftalar hepimize :)

13 yorum:

  1. Gule gule kullan canim bayiliyorum bende seni bu tavsiyeleribe ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm teşekkür ederimmmm hepsi sizin için :)))

      Sil
  2. Gerçekten çok şık görünüyor.İyi günlerde kullanın. Sizi izlemeye aldımSevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) minicik bir ricada bulunsam bloğuda takibe alabilirmisiniz :)

      Sil
  3. son yazıma bi bakabilir misin ama yaaaa lütfeeen :)

    bak ben bloglara üye olmadan okuyom ama iyi bir okurum taam mıııııı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdii baktım çok teşekkür ederimmm :)

      bloğunuzuda izlemeye alacaktım ama bi sorun var sanırım buton açılmadı

      Sil
    2. bi sorun yok ama önemli değil kiii. profil foton da çokoş yaaa. hep böle güzel tarifler yaz kiii. şimdi herkesler tatilde. sonbaharda yine tanıtırım daha çok arkadaşımız gelir yaaaa sanaaaa :)

      Sil
  4. güle güle günlerde kullanın :) güzel bir blog sayfasınız varmış takipçisiyim artık güzel şeyler var bir göz atarız :) deeptone arkadaşımız yayınlamış blog sayfasında bizde bir ziyaret edelim dedik iyi ki de gelmişiz :) size de mutlu haftalar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz çok teşekkür ederim :) minik bi rica da bulumsam bloğumu izlemeyede alırmısınız :)

      Sil
  5. bu blogdan da güzel ve yeni tarifler çıkacağa benziyor. :) Yanılıyor muyum?

    YanıtlaSil
  6. cicileride almışşsın:) güle güle kullan cnm :)
    karacaya ugramak şart oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett dayanamadım aldım valla :) bencede mutlaka uğrayın derim :)

      Sil