3 Temmuz 2015 Cuma

Duvar Süsü Fikirleri



                    Herkes anlamıştır az çok benim mutfağımı çok sevip önem verdiğimi, durum böyle olunca da mutfağımı değişik ve güzel kılacak her şeyi deniyorum :) 

                    Mesela en sevdiğim saatim mutfakta asılıdır onun hemen altında da aslında nihale olan seramik bi panom vardır :) nihale nihale olalı böyle hürmet görmemiştir öle sıradan durup çekmece bekleyeceğine üzerine kurdela tutturup duvar panosu olur daha iyi dedim ve astım :)


                               Sonra siparişllerimden fırsat bulup mutfağıma kasnak pano yaptım :) tamda benim mutfağımı anlatan çiçekli fincan, cup kekler, çiçekler ve kelebekler olan bir pano :) batıkça gülümsüyorum ona mutlu ediyor beni ;)
         
                               Tam panomu asacaktım ki şuan her yerde bulunabilen melamin nihalelere denk geldim e malum bizim evde nihaleler hürmet görüyor :) ama ne yapalım öyle güzel nihalemi olur arkadaş o nihale değildir nihale olsa bile kim görecek onu asacaksın ki duvara herkes görecek deyip nasılsa melamin olmasından faydalanıp deldim ve onları da duvara asıp üzerlerine kurdela tutturdum :) şimdi bakan herkes süper fikirmiş çok güzel olmuş diyor :)


                                Eh artık fikir benden uygulaması sizden evinizi güzelleştirmek ve sevmek bu kadar basit ve ucuz haydi görelim sizden çıkan fikirleri de ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder