26 Haziran 2015 Cuma

Kasnak Panolar ve Siparişler ( 3 )




                         Merhabalarrrr her zaman uzun uzun yazma fırsatım olmuyor ve genelde tarif paylaşıp çıkmak kolayıma geliyor sanırım :) ama bir sorun neden kolaya kaçıyorummmm? E çünkü ev işleri yemekti siparişlerdi derken her şeye fırsat kalmıyor.Ama öyle güzel şeyler çıkıyor ki ortaya ben bile hayran kalıyorum bazen yaptıklarıma. 


                          Eh tabi işin güzel yanı kadar birde beni üzen bir yanı var çok sayıda fiyat bilgisi mesajı alıyorum ama fiyatı öğrendikten sonra genelde vazgeçiyorlar inanın çoğu bu işi yapanlara göre daha düşük fiyatta yapıyorum panoları ve unutulan bir şey var pano tek bir şeyden ortaya çıkmıyor kasnak, kumaş, keçe, kurdela ve renkkk renkkkk bir sürü ip kullanılıyor o panoda e bunların her birininde ücreti panonun ücreti içerisinde oluyor el emeğimi de koymadan direk malzeme fiyatına veremem sonuçta çünkü bir pano benim tam bir günümü alıyor ve tabi o gün hiç ev işi yemek vs yapmassam bir günümü alıyor o işlere dalarsam 2 gün yada 3 güne sarkıyor panonun bitmesi.Tabi ki birde örnek vs bulma işi var ben kitaptan vsden yapmıyorum örnekleri netten bulup indirdiğim örneklerden derleme yapıyorum onu ordan alıp bunu burdan alıp bir panoda birleştirip tasarlıyorum yani yeterince de kafa patlatıyorum bu iş için. Velhasıl kelam fiyat bilgisi öğrenirken bunları da göz önünde bulundurursanız çok sevinirim. 

                          Amannnn yine ne çok konuştum değil mi ama ne yapayım söz konusu panolar olunca ve böyle üzücü şeyler duyunca kırılıyorum.

                          Neyse biz gelelim son siparişlere işte ortaya çıkan güzellikler;



                       Bu mutfak panomuz komşumun kızının kreş öğretmene yıl sonu hediyesi olarak gitti :)





                             Bu 3 lü güzellikler kombin olarak can arkadaşımın bebeğine gittiler şimdi diyeceksiniz ki o leylekli olan neden sadece kumaş halinde efendim o bittiğinde yastık olacak Yaren kızın beşik mevlütünde altın yastığı olarak kullanılacak. Benim elimden dikiş gelmediği için ben sadece işleme kısmıyla ilgilendim ;)



                               Alperen ve Deniz oğlanların doğum panolarıda yerlerine ulaştılar :)



                              Bu da Doruk Efe'nin doğum panosunun yanına kırmızı arabalı pano :)


                             Bu panoda kendime hediye oldu :) onca zamandır ancak kendi mutfağıma pano yapma fırsatı bulabildim :)


                             Biz sipariş almaya devam ediyoruz efendim sizlerde pano yaptırmak isterseniz bilgi ve sipariş için aşağıdaki adreslerden bana ulaşabilirsiniz ;)

                                                                meltemzngn@hotmail.com 
      
                                                  https://www.facebook.com/meltem.zengin.71

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder