13 Mayıs 2015 Çarşamba

Minik Hediyeler



                      Evettt hep tarif paylaşacak değiliz ya birazda fikir verelim ne dersiniz?

                      Mesela evinize gelen misafirlerinize minik hediyeler alıp onları cici şekilde süsleyip misafirlerinize sunsanız nasıl mutlu olurlar değil mi? Öyle çok büyük aman aman pahalı hediyeler değil tabiki bu hediye den kastımız. İster mağazalarda görüp beğendiğiniz minik süs eşyası ya da mutfak eşyası olabilir istersenizde elinizden gelen her hangi bir el emeğinizi misafirlerinize sunabilirsiniz.

                       Mesela ben en son arkadaşlarım geldiğinde her birine ayrı ayrı yerlerden minik hediyeler bulup almıştım (madden küçük manen büyük) ve sonra her birinin hediyesini tüllerle sarıp kurdelayla süslemiştim ve onlar gelmeden de kahvaltı soframda tabaklarının içine yerleştirmiştim. Tabi ki gelipte tabaklarında hediyeleriyle karşılaşınca çok mutlu olmuşlardı.



                                 Ayrıca ilk gittiğimiz eve el boş gitmemek adettendir ama ani zamanlarda gitmemiz gerekiyorsa ve götürecek bir hediyeniz yoksa hemen pratik bir çözüm evinizdeki herhangi bir şekerliğin içine doldurun çikolataları tülle sarmalayıp kurdela ile süslediniz mi alın size en güzel hediye :) hem gittiğiniz eve boş elle gitmemiş oluyorsunuz hemde ev sahibini çikolatalar sayesinde mutlu etmiş oluyorsunuz :)



                                Eh madem misafirlerimizi ve misafir gittiğimiz evleri mutlu ettik öleyse sıra geldi komşulara :) efendim malumunuz kandil günlerinde konu komşuya bişiler dağıtmak hem sevaptır hemde gelenek göreneklerimizden dir. Babaannem "o gün evinizde mutlaka bişi kokutun" der yani bişiler yapıp komşularınıza dağıtın der annem ve babaannemden böyle gördük biz dolayısıyla da şuan gördüklerimizi uyguluyoruz tabi uygularken de şıklık katıyoruz olaya :) mesela geçen kandilde kandil simitlerimi erkenden pişirdim ve dağıtım esnasına geçmeden simitlerimi evde bulunan kurabiye poşetlerine koydum ve yine evde bulunan çay bardağı için kullanılan kağıtlar ve kurdelalarla zımbalayıp öyle dağıttım ve dağıttığım tüm komşularımın çok hoşuna gitti ;)




                              Velhasıl kelam demek istediğim odur ki etrafınızdaki insanları mutlu etmek o kadar minik şeylerle oluyorki hem siz mutlu oluyorsunuz hemde sevdikleriniz. Ve siz böyle ne kadar önem gösteriyorsanız o günden sonra sevdiklerinizde size karşı önem göstermeye başlıyor ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder