18 Mayıs 2015 Pazartesi

Kasnak Panolar Ve Siparişler ( 2 )



                    Evettttt ortalıkta olmadığım zamanlarda tabi ki de siparişlerle ilgileniyorum :) ve bi sürü kişinin evinin duvarlarını süsleyen panolarım oldu yine :) her pano bitip sahibine ulaştıkça benden mutlusu olmuyorrrr :)

                    Henüz çok minik olan Talha Alp için doğum panosu hazırladık mesela ve çoktann evine ulaşıp Talhanın odasına asıldı bile sağlıklı sıhhatli bir ömür sürsün ailesine hayırlı bir evlat olsun inş.




                           Ve aşk panoları hazırladık biri sahibine ulaştık bile diğer ikisi ise yeni bir işe atılmak için gösterime çıktı bile Rabbim tüm aşıkları ve emek için uğraşanları utandırmasın.






                           Veee tabi ki de anneleri de unutmadık malum anneler günü geldi geçti ve anneler için değişik hediye seçenekleri aranıyorken benim kasnak panolar yardıma koştu :) tüm annelerin yeniden anneler gününü kutluyorum burdan ve panolarımıda güzel günlerde kullanmalarını temenni ediyorum :)






                               Tabi ki de sipariş almaya devam ediyoruz efendim çünkü çok sevdik biz bu kasnak pano işini bilgi ve sipariş için bana ulaşabilirsiniz ;)


                                                          meltemzngn@hotmail.com

                                           https://www.facebook.com/meltem.zengin.71

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder