7 Nisan 2015 Salı

Kasnak Panolar Ve Siparişler



               Biliyorummm biliyorummmm epeydir bloğumu ihmal ettim ya ce ee diyip tarif paylaşıp çıktım ya da hiç uğramadım :(

                Ama bi sorun neden uğramadım :))) vallahi çok yoğundum hem ev işi hem arada gelen hastalıklar hemde üst üste gelen (çok şükür) siparişler olunca ben kendimi kabuğuma çekmek ve hepsime yetişmek zorunda kaldım :)

                Ve ortaya o kadar güzel şeyler çıktı ki ben bile şaşırdım kendime. Meğer bende ne cevherler varmış dedim :) şaka bi yana gerçekten bilmiyordum hem bu kadar yoğunluğun hemde bu panoların altından kalkacağımı ama insan isteyince başarıyormuş hele hele panolar sahiplerine ulaşıp övgü dolu sözler mutluluk cümleleri duyunca daha bir seviniyormuş insan.

                İşte son bir aydır beni benden alan doğum panolarım :)











                            E tabi sadece doğum panosu için çalışmadık bu defa evlilik panolarıda yaptık ;)






                             Eh tabi kuşlu kafesli konsept panolarımızdan da asla vazgçemedik onlara da devam ettik yine ve bu defa ikili pano ile çalıştık çokta güzel olduuu.






                              Her biri ayrı güzel her biri ayrı cici oldular sahipleri güle güle kullansınnn inş. kullandıkçada beni ansınlarrr..


                               Efendim sizde evinizin duvarlarını ya da bebeğinizin odasını süslesin istiyorsanız ve yahut sevdiklerinize farklı bir hediye arıyorsanız bana ulaşın derim ;)


                                                                  meltemzngn@hotmail.com

                                                   https://www.facebook.com/meltem.zengin.71

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder