5 Mart 2015 Perşembe

Oyalı Keçe Servisi



                   Gün geçmiyor ki yeni bişiler yapılmasın yeni bir el işi çıkarılmasın. Takip etmesi öyle güç ki bazen çok sonraları gördüğüm şeyler bile olabiliyor. Ben keçe servislerden yana değildim temizliği konusunda soru işaretlerim vardı. Geçenlerde komşumun keçe sayfasından çekiliş sayesinde bir takım kazandım ve hazır keçe takımım elime ulaşmışken bir kullanayım dedim ve korktuğum oldu kahvaltı sırasında servislere bişiler döküldü tam dövünüyordum nasıl çıkacak diye   aklıma komşumun dedikleri geldi ve hemen makinaya en düşük en kısa programa attım yıkadım ve sonuç süper oldu tertemiz ve hiç yıkanmamış gibi düzgün çıktı makinadan.

                  Sonra nette gezerken keçe servislerin kenarına oya geçildiği ve de çoookkk şık durduğunu gördüm hemen komşuma gösterdim ve o keçeyi temin etti bende tıpkı netteki gibi oya geçtim kenarına birde tığ işi bardak altı yaptım yanına oldu mu çıtı pıtı bir servis baktıkça daha bir sevdik :)



                                Vehasıl kelam biz bu servis işi sevdik ve sipariş almaya karar verdik ilgilenenler ve sipariş vermek isteyenler için hazır ve nazırız efendim :)

                                                          meltemzngn@hotmail.com
                 
                                              https://www.facebook.com/meltem.zengin.71

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder