22 Ocak 2015 Perşembe

Sıcak Su Torbası Kazağı


                 E malum bu aralar pek moda tığ işi işler yapmak nette dolanırken gördümki tığ işini coşturup sıcak su torbalarına kazak örmüşler. E evde bi torba var bide kumaş kazağı var ama hepsi kırmızı e bizim evde kırmızı pek sevilmiyor madem herkes yapmış neden ben yapmıyım diyip yüncüye koştum aldım içimi açan ipleri oturdum kafadan ördüm de ördüm.

                 Örmek yetmedi bide süslü olsun dedim elimden geldiğince çiçekler yapraklar ve dallar yaptım. Bittiğinde sonucu pek beğendim hem su torbamın kazağı oldu hemde çok güzel bir görünümü oldu.



                             Elimden böyle işler gelmiyor değil örmek tığ tutmayı bilmiyorum diyenler, yada bunu yapacak vaktim ve hevesim yok diyenler için sipariş almaya açığım ilgilenenler yine özelden ulaşabilirler :)

                                                                  meltemzngn@hotmail.com
                                                     https://www.facebook.com/meltem.zengin.71
                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder