6 Ocak 2015 Salı

Kasnak Pano


               Evettttt hep tarif olacak değil ya biraz da el emeklerimi paylaşayım sizlerle. Ben çarpı işi yani etamin işlemeyi çookk severim sık sık seccade örtü falan işlerim hem boş vaktimi değerlendirmiş oluyorum hemde deşarj oluyorum onlarla uğraşırken. E malum bu aralarda kasnak panolar pek revaçta bende çok yapmak istiyordum fakat kasnakta pek deneyimim olmadığından kendime güvenemiyordum ve bir deli cesareti ile başladım;
                               E ben başladım başlamasına ama elimde işleme dergiside yok dolayısıyla örnekte yok bu cic Kandıra! da ipçilerde dergide yok! bedava istediği için müşteriler getirmiyolarmış! e ben nettende örnek çıkaramıyorum iş başa düştü elimdeki işlemelerden kafadan başladım olaya.

                                 Önce bir dal çiçek yaptım pekte severim bu çiçeği işledikçe dahada sevdim.

                                  Sonra apartmanda kapılarda numara olmadığı için sürekli başkasının kapısıymış gibi zilim çalındığından isimlerimizi de işliyim ben bu kasnağı direk kapıya asıyım dedim ve isimleri de işledim.


                                     İsimlerden sonra içimde hiç durmayan çocuğu susturamadım yine kafadan bir adet uçurtma (benzedimi bilmiyorum ama) işledim ve uçurtmanın puskullerini de kurdelalardan yaptım.



                                   Sonra içime sinmedi aldım elime tığı işleme iplerinden çiçek motifleri yaptım (hayatımda yapmadığım beceremediğim o çiçek motiflerini nedense o gece o azimle bi defada tutturdum) ve motifleri de ekledim kasnağa.

                                  Sonra tabi ince işleri vardı arka yüzünü kapamak gibi onuda hallettim en çok sevdiğim şey olan kurdelayla kilit kısmınıda kapatım ve artık asılmaya hazır hale geldi.



                        Belki kimine göre acemi işi oldu ama şuan evimizin kapısını süslüyor ve gören herkesten tam not alıyor ve tabiki "SİPARİŞ ALIYORMUSUN" sorularıyla sık karışılaşmaya başladım önce almayacaktım ama sonra "neden olmasın" dedim kendi kendime.

                        Evet evet yanlış duymadınız artık pano siparişi alıyorum bikaç örneğim daha var elimde siparişlerde çeşidim olsun diye tabiki istenen şekildede tasarlamaya çalışırım yani uzun lafın kısası dostlar girdim bir işe desteklerinizi bekliyorum ve artık SİPARİŞ ALIYORUM!!!!!!!!!!!!!

                        İlgilenenler meltemzngn@hotmail.com yada facebook hesabımdan mesaj ile ulaşırlarsa siparişte anlaştığımızda whatsap tan da diğer inceliklerini konuşmuş oluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder