18 Ekim 2014 Cumartesi

Hayat Arkadaşım! Seçtiğim Hayatımmm... Bugünümmm... Yarınımmm... Gözümün Bebeği... Tek AŞKIM!....


                       "Zaman ne çabuk geçiyor?" diyorlar ya sevdiğim ben gerçekten anlamadım neden bu kadar çabuk geçiyor... Sen ne zaman geldin girdin hayatıma, ben ne zaman böyle sevdim seni, biz zaman aile olduk ben hiç anlamadım... Gözümü bir yumdum yoktun, bir açtım seninle ömrümün geri kalanı... Hani sen inat etmiştin ya seni böyle sevmem için ben iyi ki inanmışım senin inadına... İyi ki inandırmışsın beni sevgine...

                         Şimdi dönüp bakınca o günlere sen hiç inanmıyordun bugünlerin geleceğine... Geldi işte sevgilim biz herşeyi atlattık tüm iyi ve kötü günleri atlatıp 1 yıl önce bugün aile olmaya, yuva olmaya, eş olmaya, hayat arkadaşı can yoldaşı olmaya "EVET!" dedik... Biz 1 yıl önce bugün doğduğumuz günden beri beklediğimiz o güzel günü o en büyülü şenliğimizi yaşadık... En çok biz eğlendik, en çok biz güldük, en çok biz oynadık... Bizim gecemizdi, bizim herkese "Biz AİLE olduk!" diye duyurduğumuz gecemizdi... Ben bazen şımarıklık ediyorum ya sevdiğim "Gelin olmayı özledim!" diye aslında o şımarıklığımdan değil senin gelinin olmayı çok sevdiğimden.... Bakma sen bana ben çok ağladım o gün benimle beraber senide ağlattım ama ağlamalarım üzüldüğümden değil sevincimden di ve azıcıkta hiç tanımadığım bir şehire gelmemden... Ama sen öyle güzel bi eş oldun ki bana ne annemin ne babamın ne ablamın ne de o iki ufak göz ağrılarımın yokluğunu ve üzüntüsünü hissettirdin hatta öyle ki hep ben gidelim demeye başlamadan "Hayde gidiyoruz!" dedin...

                         Sevdiğimmmm biz bu yola başlarken "İyi ve kötü günde..." diyerek başladık... Kötü günlerimizde oluyor, iyi günlerimizde... Sen nasıl her günümde yanımdaysan bende iyi-kötü gününde her daim yanında en büyük destekçin olacam... Sen nasıl 1 yıldır benim her nazıma katlanıyorsan bende bir ömür senin nazına katlanacam...

                          Günler, haftalar, aylar ve yıllar geçecek... Şimdilik 1 yılımız bitti ve geçti, seninle öyle güzel geçtiki o 1 yıl her sabah gülüşünle uyandığımda şükrettim Allah'ıma... Ve her geçen günde bu böyle devam edecek...

                        Sana yemin sana söz olsun ki 1 yıldır her gün olduğu gibi her gecem düğün her gün ilk günümüz olarak geçecek... Seninle geçen her günümde aşkımda sevgimde seninle dahada büyüyecek, çoğalacak ve ben sana hergün yeniden aşık olacağım...

                       Teşekkür ederim sevgilim beni böyle sevdiğin bana böyle güzel aşkı yaşattığın için... Teşekkür ederim sevgilim 1 yıldır eşin olarak bana katlandığın için :) teşekkür ederim sevdiğim bana yaşattığın ve yaşatacağın güzel günler için...

                      İyi ki varsın! İyi ki benimsin! Seni çoooookkk seviyorum SEVGİLİM! Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun ve daha nice nice 1 yıllarımız olsun...


                                                                     19 EKİM 2013











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder